ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Kókuszos bonbon (ajándék tipp!!)

2012. december 14. - sebidori91

Még a legelső bejegyzésemben írtam le ennek az iszonyú finom kis bonbonnak a receptjét, de most úgy éreztem, hogy itt az ideje újra feleleveníteni. Karácsony közeledtével a kedves munkatársaimat a gyakornoki helyemen leptem meg ezzel a finom édességgel. Szerencsére nagy sikert arattam vele, úgyhogy bátran ajánlom Nektek is! Elkészíteni nagyon könnyű, elrontani nem lehet szóval tökéletes!:)

A receptet itt találjátok.

Érdemes a csokiba mártott golyókat fóliával kibélelt tálcára tenni, erről könnyen lejön száradás után, ráadásul nem koszoljuk össze a tálat. (a rászáradt csoki ugyanis elég nehezen mosható le)

A papír, amibe csomagoltam: mikron fólia, hobby boltban: 298ft/m, viszont a szélessége jóval nagyobb, mint egy átlagos tekercsé, így 1 m két adag bonbon (60db) csomagolására is elegendő. 

Íme, az eredmény: 

Kép 1055.jpg

Kép 1056.jpg

Kép 1057.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr124965882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása