ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Húsvéti ajtókopogtató

2021. április 03. - sebidori91

 

168557050_1148947455518243_1941798895217332064_n.jpgLast minute elkészül és nagyon cuki! 

Néhány ágra lesz szükséged a kertből (nálunk nemrég metszették a fákat, így nem volt nehéz találni) ezekből formáld meg a koszorút. Én próbáltam tojás-formát kialakítani amennyire csak lehet... :D 

Ezután a kedvenc zöld leveles szalagommal tekertem körbe majd néhány apró kis virágfejet ragasztottam rá. Nem akartam túlzsúfolni, érvényesüljenek a faágak is. Végül egy rózsaszín masnival fejeztem be. Egyébként egész tavasszal kint lehet, igazából még tojásokat sem raktam rá. Most nekem így tetszett, egyszerűen.

Szerintem ti is nagyon hamar össze tudjátok dobni! Itt láthatjátok a videót: 

 

 

 

Ha tetszett a videó, iratkozz fel youtube csatornámra, kövess facebookon vagy instagramon! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr8016488926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása