ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Édes kis semmiség

2013. május 25. - sebidori91

Az évek során egyre nehezebb kitalálni új és hasznos ajándékot a szeretteinknek, főleg ha már megvan mindenük. Az elmúlt 1 évben elkezdtem házi bonbont, csokit adni ezekre a jeles napokra, amik igen nagy sikert aratnak. 

aji2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Készítettem már kókuszos bonbont (itt), trüffeleset (itt), tejcsokis-kekszeset (itt), tábla csokit (itt) is.

Most pedig találtam itthon egy szuper befőttes üveget és már tudtam is, hogy mit adok a  barátnőmnek névnapjára. Mivel szereti Amerikát, és már járt is ott néhányszor, ezért egy amerikai finomságok, cookies-t készítettem neki. A receptet már korábban láthattátok itt, a blogon. 

A süti elkészítése (sütéssel, mindennel együtt) 1 órát vett igénybe, az üveget pedig csak egy sima szalaggal díszítettem. Az üveg kupakját dekortapasszal vontam be. 

TIPP. : Ha az üveg kupakját teljesen szagmentessé tudjuk tenni, ha egy szelet citrommal bedörzsöljük majd szárazra töröljük. 

aji.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr95318167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PonyvaMester · http://ponyvamester.hu 2013.05.27. 09:17:31

Csak vigyázni kell hogy ne legyen savanyúság illata az üvegnek--->sütinek :)

sebidori91 2013.05.27. 10:45:24

@PonyvaMester: természetesen azt is jól el kell mosni használat előtt! De azt hiszem, itt is segít a citrom a szagok semlegesítésében!:)
süti beállítások módosítása