ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Befőttes üvegből váza

2018. március 25. - sebidori91

Az évek alatt rengeteg befőttes üveget halmozunk fel. Rengeteget megtartok lekvár befőzésre, néhányat tárolásra, de még így is van jó néhány a spájzban. Nem akarom őket kidobni - főleg a különlegesebb alakúakat- hátha még jók lesznek valamire. Néhány korábbi bejegyzésem bizonyítja, hogy valóban, elég sokrétűen fel lehet használni:

Tehát nem érdemes kukába dobni, inkább hagyd szárnyalni a képzeleted és adj neki új funkciót. Ti mit csináltok az üres befőttes üvegekkel?

vaza.jpg

Ismét egy vázát készítettem, nagyon egyszerűen, itthoni maradékokból. 

Mire lesz szükséged?

  • kis darab zsákvászon
  • szalag
  • színes gomb
  • csipke
  • ragasztópisztoly
  • hobby ragasztó

Levágtam egy akkora darabot a zsákvászonból és a csipkéből, ami körbeéri az üveget. A csipkét középen hobby ragasztó segítségével a zsákvászon közepére ragasztottam. Ezután ragasztópisztollyal rögzítettem a csíkot az üveg közepére. A szalagból kis hurkokat csináltam, ezt ragasztottam a gomb mögé (így lett belőle virág), végül ezt is ragasztópisztoly segítségével a zsákvászon összeillesztésénél rögzítettem. 

Még több ötletért, kövess facebookon is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr9213777194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása