ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Dekortapaszt mindenhova IV.

2018. február 25. - sebidori91

Tavaly indítottam útjára a dekortapaszos bejegyzés sorozatomat és idén egy újabb ötlettel bővítem a dekortapasz felhasználásának tárházát. Sminkecset tartót készítettem, színes papír és decoupage ragasztó segítségével.

smink1.jpg

Mire lesz szükséged?

  • színes/mintás papír (normál, fénymásoló papír vastagságú)
  • decoupage ragasztó
  • dekortapasz
  • ecset
  • befőttesüveg

 

 

 

Első lépésként vágd a papírt megfelelő méretűre. Én ehhez az üveget rátettem a papírra, bejelöltem, hogy milyen magas legyen az üvegben és körbevontam kívülről, így láttam, hogy nagyjából milyen hosszúra lesz szükségem. Próbálgasd újra és újra beletenni az üvegbe, akkor jó, ha körbe szépen elfedi, de nem marad sok felesleg. Ezután vedd ki a papírt, belülről kend ki az üveget decoupage ragasztóval. ezután tedd óvatosan bele a papír, ujjaddal nyomkodva végig az üveg falához. Simítsd ki a buborékokat is.


Amíg szárad, kívülről ragaszd rá a dekortapaszt. Ha úgy jársz mint én, és a tapaszod nem ragad oda elég erősen, akkor a alá és fölé is tegyél a ragasztóból. Ne aggódj, ez átlátszóra fog száradni, ráadásul vízálló lesz.
Ha túl mély az üveget, akkor rizzsel töltsd fel a megfelelő magasságig és mehetnek bele az ecsetek! :)

smink8.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr713691144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása