ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Csokicsomag

2014. szeptember 22. - sebidori91

Nincs olyan közhelyes, átlagos ajándék amit ne lehetne személyessé tenni egy kedves kártyával, pár személyre szabott mondattal, vagy egy aranyos csomagolással. Én nagyon szeretem még az apróságokat is külön becsomagolni, valahogy különlegessé tenni. Egy egyszerű tábla csoki is lehet dizájnos, nézzétek csak!

Amire szükségetek lesz:

  • színes, mintás csomgaolópapír
  • egyszínű kartonpapírok
  • szalagok
  • cellux

A masnihoz a szalagot feltekertem egy kb 3 cm széles műanyagra, majd egy vékonyabb cérnával középen kötöttem rá egy csomót és a széleit kihúzkodtam. 

cspapir10.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr916721665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása