ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Kreatív, de haszontalan

2014. január 22. - sebidori91

Az oldalon már rengeteg bejegyzés készült valamilyen kreatív témában, legyen az ékszer, édesség, csomagolás, vagy egyszerű használati tárgy elkészítése. Most összegyűjtöttem egy olyan listát amelyben kreatív, szép tárgyak találhatóak, de nem túl praktikusak a hétköznapokban. Nem kell erőltetni, hogy mindent kidekoráljunk, van ami úgy jó, ahogy van!

Ha mégis késztetést éreztek arra, hogy elkészítsétek a képen látható eszközöket, csak kattintsatok rájuk!

diy washi tape pencils.jpg

Először én is nagy izgalommal fogadtam a dekortapaszokat, ám lassacskán rájöttem hogy annyira mégsem tudom kihasználni, mint amennyire szeretném. Szépek, színesek, picit drágák is, ám képeslap vagy csomagolás díszítésére kiválóan alkalmasak. Viszont, a ceruzák színesebbé tételére nem igazán tudom elképzelni. Az egyik ok az az, hogy nagyjából 60-100 ft-ért már akármilyen ceruzát vehetünk, tehát nincs igazán szükség a díszítésre, a másik ok, ami miatt szerintem felesleges körbetapaszozni, hogy az első hegyezésnél a ragasztó nagyon csúnyán fog szakadni és összegyűrődik a ceruzán. 

Easy Funky Flower Coasters 010.JPG

Nagyon szépek ezek a poháralátétek, biztosan nem 5 perc alatt készültek el, azonban praktikussági szempontból nem éppen a legjobbak. (mármint ha valaki tényleg arra használja, amire való) Ha valóban rácsöppen akár pár csepp vörösbor akkor azt csak nagymosással lehet eltávolítani, ráadásul ezek olyan kényes darabok hogy én maximum kézzel mosnám őket. Poháralátétnek  inkább valamilyen műanyagot, üveget vagy porcelánt tudok elképzelni, amit egy mozdulattal le lehet törölni és nem gyűrődik, nem kopik olyan könnyedén. 

dcae4d515ef5e10f5b57ffd58f0f15ad.jpg

Csillámmal bevont poharak nagyon szépek, dekoratívak de az első mosogatás után tönkremennének. Talán műanyagpoharakon kipróbálnám, de egy alkalomra meg nem igazán éri meg ennyi időt, energiát és pénzt rászánni. Inkább maradjunk az üvegfestékeknél, azokkal is gyönyörű mintákat tudunk készíteni, és még a sokadik mosás után sem lesz semmi bajuk!:) 

tumblr_inline_mq1pcdYZzp1qz4rgp.jpg

Tavaly találkoztam először ezzel a "wc gurigára feltapasztott" madáretetős módszerrel, nagyon lelkes is lettem hogy megcsinálom, aztán amikor gondolkoztam hogy hova tegyem, mit tegyek rá, hogy fogják majd leenni róla a madarak a magokat, eszembe jutott, hogy az első eső után az egész a földön fog landolni és a wc gurigám szét fog ázni. Nem igazán szerettem volna állandóan az esőt lesni, így inkább valamilyen más alternatívát kerestem a madarak etetésére. 

c35cbe2206fbafee9a45526ba581ca7d.jpg

Nagyon cuki, nagyon imádom az összes ilyen bögre melegítőt, de azt egyáltalán nem tudom elképzelni, hogy minden nap használjam. A problémám vele az, hogy minden használat előtt fel kell rakni, használat után levenni....Hát én reggelente, amikor teát iszok, a legkevésbé se szeretném azzal tölteni álmos perceimet hogy előkeressem majd rátegyem. Arról nem is beszélve, hogy ha foltos lesz, ezt is óvatosan kell kimosni. 

Most egyelőre ennyi jutott eszembe, ha már ti is találkoztatok hasonló kreatív de haszontalan ötlettel, nyugodtan osszátok meg a kommentekben!:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr405774976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása