ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Dekortapasz

2012. december 05. - sebidori91

Mostanában rengetek helyen láttam ezt az új dekorációhoz használt dekortapaszt. Először nem nyerte el a tetszésemet, nem értettem mi a jó egy tekercs celluxban, ami színes…? Azóta azonban annyi felhasználási módot és ötletet olvastam, hogy én is látok már benne fantáziát. Az interneten is meg lehet vásárolni, ám én kicsit drágának találtam az árakat. (500ft-tól a csillagos ég) Ma azonban, miközben az egyik bevásárlóközpontban nézelődtem, betévedtem egy papír-írószerboltba és ott is találkoztam velük. Nem volt túl sok féle, de találtam egy piros, csillagos, karácsonyi mintásat. Itt már az ára is barátságosabb (390ft) volt, így nem volt kérdés hogy megveszem.

Hol szerezheted be?

  • webshop
  • hobby boltban is láttam
  • nagyobb papír-írószer boltok

Mire használhatod?

A felhasználási skálája nagyon széles, kezdve az egyszerű képeslapkészítésen át egészen a fényképalbum díszítéséig. Ragaszthatod a kis mécses köré is, a karácsonyi ajándékokat dekorálhatod vele, vagy akár képkeretet is díszíthetsz ezzel a technikával.

Én most csak gyorsan kipróbáltam a legegyszerűbb és legalapvetőbb felhasználási módokat:

 mobil87.jpg

Ígérem, még kísérletezni fogok vele és ezekről természetesen tájékoztatni foglak Titeket is!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr654949618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása