ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Régiből új percek alatt

2014. június 04. - sebidori91

Szerintem már mindenkivel előfordult hogy a kedvenc felsőjével beakadt valahova vagy egyszerűen csak megjelentek rajta kis lyukacskák. (moly?) Sajnos ezek bár apróak, nem túl esztétikusak ezért sok esetben búcsút kell mondanunk nekik.  Ne keseredjetek el, van megoldás!!! :) Egy kis varrás, egy kis vasalás és már is új külsőben a kedvenc ruhátok!

polo01.JPG

Ez a fehér póló a barátnőmé, ő fordult hozzám, hogy van-e valami ötletem a pici lyuk elfedésére. Mindenképpen olyan megoldás kellett ami nem változtatja meg a felső stílusát drasztikusan, viszont mégis eltünteti a kis lyukat. Mivel vékony anyagról van szó, ezért az egyszerű foltozás mellé kellett valami, ez a valami pedig a strasszkő lett. Nem színes, nem túl nagy, csak néhány elszórva, diszkréten. Szerintem a nyári napsütésben pluszba jól fog kinézni, hogy valami kis csillogás van a felsőjén:) 

Amire szükséged lesz: 

  • hőre ragadó strasszok (500 Ft /cs)
  • felső
  • vasaló
  • tű/cérna a foltozáshoz
  • fantázia

Először óvatosan foltozd be (kifordítva!!)  a felsőt, majd helyezd el a strasszokat rajta. Én is kipróbáltam több verziót, végül az össze-vissza nyert. (a nagyobbik strasszok közül egy, kerüljön a foltozott területre) Újra fordítsd ki a felsőt, és húzd fel a vasalódeszkára. (az az oldal legyen felül, ahova a strasszokat szeretnéd) Alá próbáld meg elhelyezgetni a köveket (én egyenként csináltam) úgy, hogy a ragasztós oldaluk legyen a pólón. Tehát sorrend: vasalódeszkán van a strassz, rajta a felső, azon a vasaló. Ezután csak rá kell tenned a vasalód pár másodpercre és már készen is vagy!!:) Kifordítva tudjátok mosógépben mosni, de aki biztosra akar menni, az inkább kézzel mossa! 

polo10.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr366277818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása