ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Édes bűnözés egészségesen!

2013. április 07. - sebidori91

Mivel nagyon imádom az édességeket, ezért számomra igazi kínszenvedés egy diéta. Nyár közeledtével azonban úgy gondoltam, itt az ideje kicsit odafigyelni miből mennyi eszek. Felfedeztem két új szuper hozzávalót (xilit, zabkorpa) amelyekből nagyon egyszerűen elő tudtam állítani a kedvenc édességeimet. Az eredmény vetekszik az igazi palacsinta ízével:) 

pali3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elkészítési idő: 1 óra

Narancsos-zabkorpás palacsinta, narancsos csokipudinggal

Hozzávalók: (palacsinta) (10-12 db)

  • 7 evőkanál zabkorpa (0,5 kg-t vettem kb 500 ft-ért)
  • 3 tojás
  • 1 narancs
  • 1 csipet só
  • 1-2 csipet fahéj
  • 2 dl tej
  • olivaolaj

Elkészítés:

A zabkorpát összekeverem a 3 tojással, 2 dl tejjel, egy evőkanál olivaolajjal és a narancs lereszelt héjával. Ezután mehet bele a narancs leve, a csipet só és végül a néhány csipet fahéj. (ez persze opcionális) (1.kép) Hagyjuk pihenni egy negyed órát. (2.kép) Egy pár csepp olivaolajat tegyünk a serpenyőbe, majd süssük ki a palacsintákat. (3.kép) Kicsit barnább színe lesz, mint az átlagos palának, de ez csak a fahéj miatt van. 

pali.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miért is jó a zabkorpa? 

Csökkenti a koleszterin szintet, védi a gyomor és bél nyálkahártyáját, gátolja a zsírok és szénhidrátok felszívódását és cukorbetegek is nyugodtan fogyaszthatják. Segít a fogyókúrázóknak, hiszen ha megduzzad telítettség érzetet kelt. Keverhetjük müzlibe, gyümölcspudingba vagy akár készíthetünk belőle "tejbegrízt" is!:) 

Itt is megvásárolhatjátok.

 

Narancsos csokipuding

Hozzávalók:

  • 1 tasak főzős csokipuding
  • tej
  • 1 narancs
  • xilit (nyírfacukor) (1kg kb 1500-2000ft)

Elkészítés:

A pudingport összekevertem egy narancs kifacsart levével és 2,5 evőkanál xilittel. Felforraltam 4dl tejet, majd folyamatos keverés közben hozzáadtam a csokis-cukros keveréket. Sűrűsödés után azonnal levettem a tűzről, majd lehűtöttem. 

pali6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nyírfacukor előnyei/tulajdonságai:

  • Enyhíti a természetellenes éhségérzetet
  • Csökkenti a cukor és szénhidrát iránti vágyat
  • Elősegíti az emésztési folyamatokat, gátolja a székrekedést
  • Alacsonyan tartja és segít stabilizálni a vércukorszintet
  • Nem növeli a test inzulin szükségletét
  • Alacsony kalória és felszívódó szénhidrát tartalom
  • Lassítja a fogszuvasodást, a fogkőképződést, csökkenti a lepedékképződést
  • Nem táplálja a kártékony baktériumokat szervezetünkben
  • Igazoltan használható a gombás fertőzések, a Candida esetén is
  • Lúgosító, méregtelenítő hatású
  • Elősegíti a kalcium és B vitaminok felszívódását

Itt meg tudjátok vásárolni.

Az elkészült palacsintákat csak megtöltöttem pudinggal, feltekertem őket végül naranccsal díszítettem. Sokkal finomabb lett mint számítottam, ezért nyugodtan ajánlom mindenkinek. Jó tudni, hogy bár édes csokival van töltve, még is egészséges, diétás. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr55206049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása