ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Karkötő gyöngyből

2012. július 15. - sebidori91

A legtöbb ruhaboltban ma már kiegészítőket is árulnak. Így egy helyen tudunk új ruhát vásárolni és hozzáillő nyakláncot/hajgumit is. Gyakran azonban egy-egy kiegészítő árát megpillantva elgondolkozom, hogy vajon ez tényleg megér ennyit? Számtalanszor láttam már hogy egy-egy gyöngyös karkötő vagy nyaklánc 600-1000ft-ba is belekerül, pedig otthon 1-2 óra alatt simán meg tudnám csinálni. Most, az egyik itthon talált bolti karkötőm mintájára készítettem egy hasonlót (de más színűt) magamnak. Szerintem még jobb is lett, mint a bolti:) 

Hozzávalók: 

  • vékony gumis damil
  • különböző méretű, színárnyalatú gyöngyök
  • kb 5cm hosszú szalag

Fénykép0402.jpg

Elkészítés:

Hát most nagyon rövid leszek:) A gumis damilból levágtam a megfelelő méretet 6-szor. Kiválasztottam 6 különböző, de színben harmonizáló gyöngyöt és elkezdtem felfűzni az első damilra. 2-3 sorozat alatt (egy kb 40 perc, és volt hogy leálltam nézni:D) elkészítettem őket. Amikor befejeztem, egy szalaggal átkötöttem az összeset és masnit kötöttem rá.

Fénykép0404.jpg

Ímeg a végeredmény:

 Fénykép0407.jpg

Ezt itt, a bolti: 

Fénykép0409.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr114658442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása