ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Karácsonyi asztaldísz

2019. december 05. - sebidori91

Aki nem szeretne adventi koszorút készíteni, de még is vágyik egy kis karácsonyi hangulatra, annak kitűnő választás lehet ez az asztaldísz. Gyorsabban elkészül mint a koszorú, kevesebb helyet foglal és csak egy gyertyára lesz szükségetek - ami lehet egy korábbi évről megmaradt gyertya is. 

Egy faszeletre ragasztottam fel a gyertyát amit előtte pár centi magasan bevontam alufóliával (a talpát is). Így hozzá tudtam ragasztani a terméseket. Könnyű erre a felületre bármit megvalósítani, hiszen sima, így bármilyen kis karácsonyi miliő elkészíthető. Én most egy autót választottam, amelyik éppen viszi haza a karácsonyfát, és a távolban is van egy-két fenyőfa. A gyertya fehér, hiszen a termések és a kiegészítők elég színesek. 

Ehhez az asztaldíszhez szuperül el lehet használni a megmaradt terméseket, vagy ha vásároltok, akkor igazán nem kell sokra gondolni, 2-3 csomag apró kis termés elég, egyébként lehet díszíteni a természetben található: makkal, dióval, tobozzal (aki havas hangulatot szeretne kicsit a végeit fesse be fehér akril festékkel), fahéjjal, csillagánizzsal. Egy-két mini karácsonyi gömb is mehet rá, ilyet a Kikkben láttam, nagyon olcsón, azt hiszem 290 Ft-ért 4-5 db-os csomagban. Én nagyon szeretem, remélem nektek is tetszik! 

Ti hogyan teremtitek meg a karácsonyi hangulatot az otthonotokban? 

https://www.facebook.com/becreative.blog/

asztaldisz1.jpg

asztaldisz2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr9015340322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása