ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Receptkönyv

2016. május 17. - sebidori91

Régóta szeretném elkészíteni a saját recept könyvemet, amibe gyűjthetem az elkészült, bevált recepteket. Most végre volt egy kis időm ezzel foglalkozni, így elkészült, már csak receptekkel kell lassan feltöltenem! Remélem, ti is kedvet kaptok, hogy elkészítsétek a saját receptes könyveteket! 

recept03.JPG

Miért jó a saját recept könyv? Mert biztos lehetsz benne, hogy kipróbált receptek vannak benne, amelyeket egyszer már megfőztél. Nem kell több könyvből, újságból előhalásznod azt a klassz receptet, amit múltkor elkészítettél, mert már tudod, benne van a saját könyvedben! ;)

Mire lesz szükséged? 

  • nyomtató
  • gyűrűs mappa
  • karton papírok
  • A/5 bugyi
  • lyukasztó
  • öntapadós papír (etikett)
  • dekortapasz (dekoráláshoz)

Színes, mintás kartonpapírokat használtam arra, hogy elválasztóként funkcionáljanak. Lyukasztóval tettem rá két lyukat és A/5-ös méretre vágtam. Ahhoz, hogy tudjam, melyik fejezet miről szól, címkéket nyomtattam. Ezeket itt le is tudjátok tölteni. Öntapadós papírra, etikettre nyomtassátok és akkor nem kell bajlódni a ragasztással. A mappát egyszerűen csak csillámos dekortapaszokkal dekoráltam. A gyűrűs mappa nagyon praktikus, mert bármikor bővíthetitek a recepteket, csupán egy bugyiba kell belerakni a kinyomtatott receptet és már mehet is a többi közé! Egyszerű és nagyszerű! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr288724236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása