ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Poháralátét cd-ből

2015. május 25. - sebidori91

Készült korábban egy összefoglaló bejegyzés, hogy hogyan lehet felhasználni a ránk maradt cd/dvd-ket, most meg is valósítottam egyet. A facebookon nyertem pár tekercs mintás fóliát, amiket egyébként nagyon szuper hasznos dolognak tartok. Korábban díszítettem vele mappát, készítettem belőle üzenőtáblát. Most cd-ket vontam be vele, így lettek az új poháralátétek! 

 

alatetdsc04137.JPG

Hozzávalók:

  • öntapadós mintás fólia
  • cd
  • olló

Csak rajzold körbe a cd-ket a fólia hátoldalán, vágd ki, majd ragaszd a cd mindkét oldalára. Érdemes odafigyelni, hogy (ha mintás fóliát használunk) a mintánk középen helyezkedjen el a körön. (vagy legalábbis törekedjünk rá) Még ellenállóbbá tehetjük, ha lekenjük decoupage lakkal, így nedves ronggyal bármikor áttörölhetjük. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr797489656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása