ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Egyszerű mappa új köntösben

2014. november 05. - sebidori91

Lassan már a blogon is lesznek karácsonyi bejegyzések sőt, érdemes követni a blogot a facebookon is, egyrészt mert ott még több ötlettel találkozhattok nap mint nap, másrészt mert lassan 1000-en leszünk és ez alkalomból egy kis meglepetéssel készülők, de erről részleteket majd később. 

Ez most viszont nem egy karácsonyi bejegyzés, hanem egy újabb mappa dekorálási ötletet hoztam nektek. Korábban körömlakkal díszítettem egyet, most viszont még egyszerűbb technikát találtam, ez pedig nem más mint a tapadós fólia. Egy festékboltban tudtam beszerezni belőle (méterben lehet kapni) ezt a gyönyörű arany színt, ezután már tudtam, hogy csak egy fekete mappára lesz szükségem. 

Mire lesz szükséged?

  • egyszínű mappa
  • arany színű ragasztós fólia (méterben keressétek, festékboltban hobby boltban)
  • olló
  • sablon

Én egy gyönyörű lótusz virág sablont kerestem, ezt kinyomtattam és kivágtam, beszámoztam őket, hogy ne keveredjenek össze. Színűkkel lefordítva átrajzoltam a fólia fehér oldalára majd kivágtam és újra elhelyeztem őket egy fehér lapon, hogy ne keveredjenek össze és hogy nagyjából lássam, hogy akarom összerakni. Ezután már csak fel kellett ragasztani őket. Érdemes a mappát előtte portalanítani hogy semmi ne legyen közte és a fólia között, így gyönyörűen rásimul. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr916866073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása