ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Hogyan töltsünk muffint?

2014. augusztus 14. - sebidori91

Nagyon szeretem a töltött muffinokat, mert alapvetően a sima muffin kicsit száraz. (nekem) Eddig azzal próbálkoztam, hogy a sütés előtt próbáltam megtölteni a muffinokat pudinggal, de ilyenkor a teteje sosem sült rá rendesen, kettévált. Végre most kitaláltam egy trükköt, amivel meg is tölthetem őket és nem is esnek szét. 

muffintolt04.JPG

A megsült muffinok tetejébe egy éles késsel vágjunk X jelet, picit az újjunkkal húzzuk szét a négy részt, és ide töltsünk egy kis kanál lekvárt. Ezután már így is maradhat  a muffin, de ha szeretnénk eltakarni, akkor most jöhet rá a krém. 

muffintolt01.JPG

muffintolt02.JPG

muffintolt03.JPG

Ennek a muffinnak a receptjét ezen a linken eléritek. 

További ötletekért, receptekért kattintsatok a facebook oldalamra: Be Creative! 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr836602797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása