ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Nyuszi ül a ...

2014. március 27. - sebidori91

...fűben, szól a mondóka, de most a nyuszikákat egy szép szalagra felfűzve használhatjuk lakásunk dekorálására. Nincs másra szükségünk csak 1-2 színes papírra, ollóra és egy nyuszis sablonra. Kereshettek az interneten, de itt a bejegyzésben megtaláljátok azt, amelyiket én használtam. A nyuszik testére akár betűket is írhattok, így kirakva a "Kellemes Húsvétot" vagy a "Happy Easter" feliratot. 

Én most nyuszifarok gyanánt csillogó dekorgumit használtam, de nyugodtan helyettesíthetitek egyszerű papírgalacsinnal vagy vattával. 

nyuszi04.JPG

 


nyuszi02.JPG

nyuszi01.JPG

nyuszi03.JPG

A szalagot egyszerűen celuxszal rögzítettem.

nyuszi05.JPG

A sablont itt találjátok.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr145881831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása