ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Édes üzenet

2014. február 06. - sebidori91

Az interneten találtam rá erre a nagyon szuper csokicsomagolási ötletre, amit azonnal el is készítettem. Ha a leírást nem értenétek, az angol nyelvű videót itt eléritek: VIDEÓ.

csoki.gif

Én most Valentin-nap közeledtével ilyen szívecskés, szerelmeset készítettem, de akár szülinapra, anyák napjára, karácsonyra, vagy bármilyen alkalomra elkészíthető, ötletes ajándék. 

A lépésről-lépésre leírást a galériában tekinthetitek meg, csak kattintsatok a képre!:)

 

 Két rövid videót is készítettem, egyiken az első nagy fázist láthatjátok, amikor már a csoki a helyén van, csak az üzenet hiányzik: 

 

A másik videó pedig a végeredményt mutatja: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr675798908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása