ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

A vállfa új élete

2013. május 09. - sebidori91

Érdemes az embernek eldugott sufnikba és pincékbe is időnként betérnie, mert igazi kincseket találhat. Így jártam én is, amikor a héten a pincénkben volt dolgom. Két régi, de jó állapotban lévő fa vállfát találtam. Gyorsan felhoztam, letisztítottam és már járt is az agyam, hogy melyiket, hogyan pofozzam ki. 

vallfa3.jpg

Két egyszerű és gyors ötlet, a megvalósítás után miénk lesz két csini, különleges vállfa.

hozzavalok7.jpg

 

 

Elkészítés:

A vállfa két végét egyszerűen beszíneztem piros alkoholos filccel. (1.kép) A szalag végét hobby ragasztóval a vállfára rögzítem,(2.kép) majd ha megszáradt elkezdem körbe rátekerni a szalagot. (3.kép) A 2,5cm széles szalagból 2,5 m hosszúságúra lesz szükségetek. Jó szorosan tekerjük körbe, majd a végét ismét ragasztóval rögzítsük. (4.kép) Végül, hogy ne legyen olyan unalmas, egy fehér, vékony szalaggal kötök rá masnit. 

Erre a vállfára az igazán kényes anyagból készült ruhákat is felakaszthatjuk, hiszen a selyem nagyon puha és biztosan nem tesz kárt a ruhában. 

vallfa1.jpg

A decoupage technikával készült darab egy fokkal talán nehezebb az előzőnél, de a végeredmény megéri a fáradozást. 

Fessük le két rétegben fehérre majd várjuk meg amíg megszárad. (1.kép) Decoupage ragasztó segítségével helyezzük fel a szalvétából korábban kivágott virágokat. (2.kép) Ha ez is megszáradt sima lakkal, vagy decoupage lakkal kenjük le az egész vállfát, így biztosan nem fogja beszínezni a ráhelyezett ruhákat. Végül, ezt is egy piros masnival díszítettem. 

vallfa2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr225292004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása