ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Ötletek a csipesz felhasználására

2013. április 03. - sebidori91

Egy korábbi, igen közismert fotó, nagyon elterjedt az interneten (megnézhetitek itt) és nagyon felkeltette az én érdeklődésemet is a fa csipeszek iránt. Csupán egy egyszerű, hétköznapi tárgyról van szó, még is egy kis képzelőerővel és türelemmel többféleképpen is felhasználható a mindennapokban. Most elkészítettem Nektek 3+1 gyors és hasznos felhasználását.

A fa csipeszek felkutatása kezdetben kicsit nehézkes volt, mert nagy áruházakban csak műanyaggal találkoztam, a hobby boltok kínálatát meg drágálltam. Végül megtaláltam a tökéletest egy 1 eurós üzletben. 20 darabot adnak potom 100 ft-ért, azt hiszem, ez igazán mindenkinek megéri!:)

csipesz2.jpg

Hozzávalók:

  • 1 csomag (20 db) csipesz
  • ragasztó
  • mágneslap
  • gumilap
  • tempera

Elkészítés:

1. Kezdjük talán a legegyszerűbbel: használjuk a csipeszt felbontott, ám még teljesen fel nem használt ételek visszacsomagolására. Lehet ez a képet látható zabkorpa, kakaó, kávés zacskó. Így nem telepednek meg benne különböző bogárkák és azt is elkerüljük, hogy véletlenül kiöntsük őket, amikor levesszük a polcról. 

l. 

csipesz7.jpg

2. Fessük le különböző színű temperával őket, majd használjuk iratok rendezéséhez (piros: fontos, kék: pár héten belül intézendő, sárga: ráér), vagy a jegyzeteket a tantárgyak szerint osztályozzuk. 

csipesz4.jpg

3. Ha hűtő mágnest ragasztunk a hátoldalára (1.kép) máris elkészítettük az üzenő falunkat a hűtőn. Egy gumilapra írhatjuk az éppen aktuális csipesz feladatát (bevásárló lista, ne feledd, üzenet tőlem-neked) (2.kép), majd ezt is ragasszuk fel a csipeszre. (3.kép) Nem muszáj írnunk rá, befesthetjük, vagy csak ragaszthatunk rá kedves motívumokat. (4.kép) Száradás után mehetnek is a hűtőre!:) (5.kép)

csipesz1.jpg

csipesz3.jpg

+ 1: Akik már tagjai a blog facebook oldalának (itt) azoknak ismerős lehet ez a montázs, hiszen délelőtt raktam fel az 1 perces ötletek rovat keretein belül. Ezt a mécsestartót láthattátok már a neten, de én úgy gondoltam, elkészítem a sajátomat is. Az eredetivel ellentétben, nem konzerves dobozt használtam (több okból is: nem volt olyan alacsony falú, az elvágása meg több macerát igényelt volna) hanem egyszerűen csak a nutellás üveg (vagy tulajdonképpen bármilyen nagyobb peremű kupak) tetejét. 

csipesz.jpg

Ha tetszik a blog vagy a bejegyzés, lájkold az oldalt facebookon is, ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr215189563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása