ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Csokis cookies

2013. január 26. - sebidori91

A facebook oldalamon már korábban közzétettem egy külföldi blogger egyik bejegyzését, melyben egy cookies-t készít el. Most magam is elkészítettem, mert a korábbi próbálkozásaim mind kudarcba fulladtak. Reméltem, hogy ez a recept más és a sütikéim nem lesznek laposak és kemények. Valamilyen csoda folytán a formája és a puhasága tökéletes lett, úgy hogy, muszáj ezt Veletek is megosztanom!!:) Próbáljátok ki, talán még a szombati ebéd előtt elkészül!

Az oldalon a recept hozzávalóit cup-ba mérik, én ezt átfordítottam grammba. Mivel nem volt itthon túl sok barna cukor, ezért a barna-fehér cukor arányokon is változtattam, de ez ízén ez mit sem változtatott!

Hozzávalók:

  • 225 g puha kocka vaj
  • 50 g barna cukor
  • 150 g kristálycukor
  • 1 csomag vanília puding por
  • 2 tojás
  • 1 teáskanál vanília kivonat
  • 270 g liszt
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 tábla ét csoki
  • maradék (jó minőségű) mikulás csoki (kb 50g)

Elkészítés:

Először kapcsoljuk be a sütőt. A vajat a cukorral robotgéppel keverjük össze, hozzáadjuk a vanília puding port, vanília kivonatot és a tojásokat, majd ezt is keverjük simára. Egy másik tálba a sütőport és a lisztet keverjük össze. Ezután a száraz hozzávalókat keverjük hozzá a vajas-cukros-vaníliás masszához. A csokikat vágjuk apró darabokra és tegyük ezt is a tésztába. Ezután kiskanállal gombócokat formázunk, sütőpapírra rakjuk, magas fokozaton 10 percig sütjük! Tényleg nagyon finom lesz, nem keményedik meg és nekem, életemben először nem lepények lettek, hanem szép kis korongok!!:)

suti.jpg

Itt a külföldi blog címe, ahova érdemes benézni: http://www.iheartnaptime.net/best-chocolate-chip-cookies/

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr385044722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása