ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Home-made táska

2012. október 23. - sebidori91

A minap jöttem hazafelé a suliból és a buszon eszembe jutott, hogy nincs egy normális táskám. Aztán csak egymás után jutottak eszembe az ötletek és pár perc múlva már lerajzoltam egy jövőbeli táska terveit. Feketét akartam rajta egy nagy fehér masnival. Úgy terveztem, hogy a pántját a táskához passzoló anyagból fonom. Amikor hazaértem, rájöttem, hogy a padláson vannak régi, már nem hordott ruhák és érdemes lenne megnézni, hátha akad valami, amit fel tudok használni. Szerencsém volt, ugyanis két xxl-es fekete trikóra akadtam, amelyek még nem voltak kinyúlva így jó alapot adtak a táskának. Nem is magyarázok itt tovább a terveimről, inkább megmutatom milyen lett!:)

mobil26.jpg

Elkészítési idő:min.2óra

Hozzávalók:

  • 2 használaton kívűli, de azért jó minőségű fekete poló
  • fehér organza anyag
  • 9 fehér kis gombocska
  • egy kis darab fekte szalag

Elkészítés:

Először szabjuk ki a táska lapjait, vegyük figyelembe, hogy az összevarrásnál minden oldalon min 1-1 cm-rel kisebb lesz. Az én táskám méretei: 33*40 cm. Így kaptunk 4 téglalapot, amelyből 2 a táskánk külseje, 2 pedig a bélés.(1.kép) A masni leírását egy korábbi bejegyzésemben olvashatjátok ITT , az ott leírtakon kívül csak egy kis fekete szalagot tekertem a masni közepére, amit hátul megcsomóztam. A masnit rávarrtam egy kis darab fehér filc kockára, és ezt varrtam rá a táska külsejét adó anyagra. (2.kép) Azután a gombok helyét elterveztem és egyenként fel is varrtam őket. (3.kép) Az organza anyagból levágtam kb 80cm hosszú csíkokat a végén összevarrtam őket és befontam. (4.-5.kép)

mobil27.jpg

Tulajdonképpen a táska elkészült, csak a darabjait kell összevarrni. Ahhoz, hogy pontos legyen a szabás érdemes gombostűvel összetűzni az összetartozó oldalpárokat. Tehát először a masnis fekete anyagot és a hozzátartozó bélést összevarrni, majd ugyanezt a hátuljával is. Végül ezeket összevarrni. A pántot belülre kell varrni. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem én varrtam össze, hanem a nagymamám aki egyébként varrónő,  igazi profi munkát végzett!:)

Kész a táska, ami nem túl nagy, de azért egy füzet, tolltartó, pénztárca elfér benne. Pont erre van szükségem, ha a suliban csak 2 órám van!:)

mobil28.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr84864340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása