ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Javítás...

2012. szeptember 15. - sebidori91

A nyárra vásárolt szandálom nem igazán bírta a kiképzést, és sajnos a pántjáról leesett a szandált díszítő virág közepe. Nem vettem észre, amikor a baleset történt, ezért vissza már nem tudtam rakni az eredeti díszt, így ki kellett valamit találnom a helyére. Sokan gondolkoztam, hogy esetleg egy új virágot csináljak filc anyagból, vagy valamiféle szép gyönggyel dobjam fel, végül azzal a gondolattal indultam el otthonról, hogy keresek egy szép gyöngyöt és azt varrom fel a helyére. A hobby boltba érve változott meg a véleményem, ugyanis az egyik polcon (ahol mindenféle kis készített mütyür szokott lenni) megpillantottam darabra vásárolható strasszköveket 3 különböző színben. Ennek nagyon örültem, mert darabja 30 ft volt, és még választhattam is, hogy zöldet, rózsaszínt vagy fehéret veszek. Végül a fehérnél döntöttem, mert az mindenhez illik, és be is vásároltam belőle kb 10 darabot. (Előre gondoltam arra, hogy az újak leesnek és már esetleg nem fogják ezt árulni) A virág külső szirmai megmaradtak, így a strasszok a virág közepére kerültek, mindegyikre 3-3. A javítás nem tartott tovább negyed óránál, és a végeredmény nekem nagyon tetszik! Mivel több követ vásároltam, mint amennyit felhasználtam, ha újra elhagyom sem történik semmi, csak a helyére ragasztom a következőt.  ( Már egy hónapja hordom az új dísszel de még egyiket sem hagytam el)  Lássuk a megvalósítást!

Hozzávalók:

  • szandál
  • pillanatragasztó
  • tetszőleges színű strasszkő (kreatív hobby boltban 30ft-ért vásároltam)

Elkészítési idő: 20 perc

Elkészítés:

Mivel csak az egyik szandálom virágjának a közepe tűnt el, ezért a másikat nekem kellett levandálkodnom, de ez kb 5 percig tartott. A virág közepe egy kis drótdarabra volt rátéve, ezt le kellett hajlítanom, hogy ne álljon ki. (erre akár a puszta erőnkkel is képesek vagyunk, de én a gyöngyös ívelt fogómat használtam) Ezután elhelyeztem rajta a köveket, és pillanatragasztóval rögzítettem. Pár percig hagyjuk száradni és már kész is az új cipőnk!:)

IMG_3745.JPG

IMG_3749.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr144779292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása