ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Virág hajtogatás

2012. április 23. - sebidori91

 

viragre2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a papírból készített virágot először tavaly készítettem el, egy egyszerűen becsomagolt ajándékot díszítettem vele. Akkor, a Milka honlapján volt fent, azt hiszem Valentin nap alkalmából, ám azóta sehol sem láttam. Nagyon megörültem, amikor az áprilisi Praktika magazint olvasgatva megláttam ezt a kis virágot. Nem vagyok egy nagy origami guru, de ez a virág nagyon megtetszett, ráadásul könnyű elkészíteni.

Az újságban függönyelkötő díszítésére használták, én (korábban) egy ajándék csomagolását dobtam fel vele, anyák napja közeledtével pedig nagyon szép meglepetés lehet. (Kisgyerekek is könnyen elkészíthetik, egyszerű, nincsenek aprólékos hajtások és nagyon látványos a végeredmény.)

Elkészítési idő: 10 perc (az első szirom után, nagyon gyorsan megy!:))

Hozzávalók:

  • olló
  • színes papír (6 kocka)
  • kétoldalú ragasztó

Az elkészítés menetét minden egyes hajtásnál lefotóztam, így szerintem érthetőbb, mintha megpróbáltam volna leírni. Ha ennek ellenére kérdésetek merül fel, nyugodtan kommenteljetek!:)

Miután mind a 6 szirmot meghajtottátok kétoldalú ragasztóval ragasszátok őket egymáshoz, vagy használhattok folyékony ragasztót is, bár akkor egy kis ideig tartani kell egymáshoz a két szirmot. 

 

 

viragre.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr604469009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása