ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Csillogó karácsonyfadíszek

2013. december 15. - sebidori91

gömb10.JPG

Egy újabb módszer arra, hogyan dekoráljuk az egyszerű hungarocell gömbünket!:) A dekorgumi lapokat ma már megvásárolhatjuk öntapadós verzióban is. Ez azért szuper, mert nem kell a ragasztással és a megfelelő ragasztó kiválasztásával bíbelődnünk. Nagyon szép, karácsonyi csillogó színekben kapható (piros, fehér, arany, sötétkék, zöld stb.) amelyekből most egy karácsonyfadíszt készítettem.

gömb01.JPG

Amire szükséged lesz: hungarocell gömb (én 10cm átmérőjűt használtam) 2 különböző színű csillámos, öntapadós dekorgumi, sablon, vékony szalag.

gömb02.JPG

Egy gömbre 8 cikkely kell, 4 ilyen- 4 olyan. Nem vagyok egy nagy matekzseni, így egyszerűen elmagyarázom én hogy mértem le a cikkelyek méretét. Megmértem egy centivel hogy körbe mekkora a gömb (nekem 21 cm volt), ezt elosztottam 8-cal, ekkor kijött, hogy minden cikkelynek a legvastagabb részénél (középen) 2,6cm-nek kell lennie. Ekkor rajzoltam egy egy 21 cm magas vonalat, a középénél kimértem jobbra is, balra is 1,3 cm-t és a pontokat összehúztam. Így kaptam  ezeket a cikkelyformákat. 

gömb03.JPG

Ezután csak egyszerűen lehúztam a papír a ragasztós oldaláról és felragasztottam őket szépen sorban a gömbre. 

gömb05.JPG

gömb07.JPG

Pórbáljuk meg a cikkelyeket pontosan egymás mellé helyezni, ha nem sikerül, akkor sincs baj, mert a végén szalaggal fogjuk eltakarni az elválasztásokat. 

gömb09.JPG

Egy vékony szalaggal kezdjük körbetekerni a gömböt az összeillesztéseknél. Alul-fölül gombostűvel rögzítsük, majd masnit és akasztót ragasszunk rá ragasztópisztollyal!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr125694411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása