ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Karácsonyfadíszek süthető gyurmából

2013. november 13. - sebidori91

Azért most még bőven van időnk készülődni, amit nem is bánok, mert így nem gond ha valamit elrontok, vagy nem tetszik. Lesz elég időm újra gondolni. Szerencsére most nem kell újraterveznem, mert ezek a kis díszek pont úgy sikerültek, ahogy elterveztem őket!:) A boltban nem tudtam ellenállni a szépen csillogó fehér és a vérpiros FIMO gyurmának, így hamar beszereztem őket és elkészítettem az idei első karácsonyi díszeket. 

DSC013941k.jpg


Az ember felnőtt korára el is felejti, hogy milyen jó móka ez a gyurmázás, pedig tényleg az! Nem gond, ha elrontjuk, mert bármikor újrakezdhetjük, viszont ha nagyon megtetszik az eredmény, akkor csak betesszük pár percre a sütőbe és már kész is az örök darab!:) 

Ezek a díszek szuper kiegészítő ajándék ötletek. Ha az ember nem is az egész ajándékát készíti maga, egy-egy apróságot csempészhet az ajándékba, ami személyes  és valóban egyedi! 

Hozzávalók:

  • FIMO gyurma (555 Ft)
  • celofán (ilyen felületen könnyebb dolgozni a gyurmával, mert nem ragad hozzá) 
  • valamilyen nyújtó eszköz (vastagabb hengeres ceruza például)
  • sniccer (amivel formára vágjuk)

Először ezeket az amerikai cukorbot szerűségeket készítettem el. Nagyon egyszerű: a két színből egy hosszú vékony gilisztát készítünk, majd összecsavarjuk őket. Hogy az összecsavart részek egymásba simuljanak, egy kicsit formázzuk, görgetjük. Snicccerrel félbe vágjuk, megformázzuk és egy fogpiszkálóval lyukat készítünk rá. 

akaszto11.jpg

A hópihénél először kivágtam a formát, majd ezt ráhelyeztem egy kinyújtott körlapra,és sniccerrel körbevágtam. Itt is fogpiszkálóval készítsük el a lyukat, de ne az egyik ágára, inkább valahova a közepébe. (így biztosan nem fog letörni egy ága sem)

akaszto21.jpg

Az egyszerű kör alakú díszt egy szép csipke lenyomattal tehetjük elegánssá, izgalmasabbá. Itt is nyújtsunk ki egy körlapot a gyurmából, pohár vagy befőttes üveg szájával készítsünk egy szabályos kört, majd egy csipkés terítőt, vagy rongydarabot nyomjunk bele. A lyuk itt is fogpiszkálóval készült. 

akaszto31.jpg

Közelről: 

DSC01387k.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr945630338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása