ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Hello tavasz

2019. március 15. - sebidori91

Sziasztok!

Jó régen készítettem már bejegyzést, de ez nem jelenti azt, hogy nem csináltam semmit!

Kövessetek facebookon vagy instagramon

Most ebben a bejegyzésben pár inspirációt gyűjtöttem nektek össze, tavaszi ajtókopogtatókról illetve húsvéti asztali dekorációkról! Nekem nagyon megtetszettek a művirágos dobozok, amelyek szuper ajándékok lehetnek szülinapra/anyák napjára vagy csak úgy dekorációnak is. Rengeteg szép művirágot lehet már kapni, érdemes körülnézni a Kik-ben, Oázis kertészetben, de még az Aliexpresszen is vannak szuper szépek! (ha megjön a rendelésem, akkor ennek egy külön posztot fogok szentelni) Egyébként iszonyú hamar el lehet készíteni ezeket a virág boxokat, egy száraz oázisra lesz szükségetek, amit snicerrel méretre vágtok és ebbe beleszurkáljátok a virágokat. Ami nehezebb kérdés, az a szép zöld leveleknek a megtalálása....ezt még én is keresgélem! 

tavasz1_1.jpg

tavasz2_1.jpg

tavasz3_1.jpg

tavasz4_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr3114691506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása