ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Őszi kopogtató

2018. október 01. - sebidori91

Végre a kedvenc évszakom eljött és remélem marad is egy ideig. Imádom a színes leveleket, a hűvös reggeleket, amikor a nap melege melengeti az arcom. A színes levelek láttán ihletet kaptam és úgy gondoltam készítek egy színes őszi dekorációt.

Nagyon régóta szemezek a termésekből összerakott koszorúkkal, amelyek most elég divatosak viszont az áruk elég borsos. Szerencsére rátaláltam egy szuper hobby boltra, (facebook oldalát itt találjátok) ahol jó áron tudtam beszerezni a hozzávalókat. Rengeteg szárított termést, különböző színekben. Ezen felül csak egy koszorúra és ragasztópisztolyra volt szükségem

koszoru7.jpg

Szalma koszorú alapot vettem, ez viszonylag olcsó és egyáltalán nem fog látszani a végén, így tökéletesen megfelel a célra. A koszorút nagyjából bevontam szalaggal, mert az első rögös felszínű termésem nem igazán ragadt a szalmához. Azért is érdemes bevonni szalaggal, mert ha végül egy-két helyen marad egy kis luk, akkor a szalag szép színe fog látszani, nem pedig a szalma. A termések kiválasztásánál érdemes odafigyelni, hogy kisebb darabokkal dolgozzunk, akkor nagyon szép aprólékos lesz az eredmény, de mindenképpen legyen legalább 2 nagyobb fajta termés, amelyik kiemelkedik a többi közül.

koszoru9.jpg

Ezután egymás mellé szorosan elkezdtem felragasztani a terméseket. Mielőtt körbe értem, az akasztót is feltettem rá, hogy ez se látszódjon ki. Mikor végeztem a nagyobb lyukakra is ragasztottam egy-egy kisebbet, de azért nem emeleteztem túlságosan. A legnagyobb fejtörést a kis táblácska -"Édes Otthon" - okozott, hogy hol mutatna jól, végül egy szárított virág közelébe raktam. Szerintem nagyon feldobja a bejáratot! :)


Nem véletlen, hogy a virág üzletekben ezek a koszorúk drágák, ugyanis nagyjából 2-2,5 óra az elkészítésük, az alapanyagok pedig 2500 Ft körül vannak.

koszoru8.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr4714273843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása