ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Napsárga tojások

2018. március 19. - sebidori91

Húsvéti dekoráció 1000 Ft alatt? Bizony, sőt, ha van pár alap hobbi felszerelésed otthon (gombostű, flitter) akkor még olcsóbb! 

tojas10.jpg

A Pepcoban nagyon jó, szezonális dekor anyagokat lehet kapni, szuper áron. Most két nagy hungarocell tojást vettem (150 Ft) és két csomag sárga, virág flittert (150 Ft/cs). Ezután már csak mini gombostűkre volt szükségem és már kezdődhetett is a relaxációs munka. Egy órába telt egy tojást elkészíteni, ez idő alatt megnéztem egy filmet és közben teljesen kikapcsolt az agyam, ugyanis a munka nagyon egyszerű és monoton. 

Mire lesz szükségünk?

  • hungarocell tojások
  • flitter (én most virág alakút használtam, de sima kerekkel is jól működik )
  • 0,65 mm -es gombostű kb 99 db  (egy csomag kb. 560 Ft)
  • szalag

Nagyon egyszerű az elkészítése: felül középről, lefele körbe haladva szorosan egymás mellé tűzzük a flittereket. A végén szalagból masnit kötöttem és ragasztópisztollyal a tetejére rögzítettem.

Hozzávalók:

  • vajszínű akril festék
  • flitterek
  • mini gombostű
  • szürke szalag
  • ragasztópisztoly

A másik tojásomat először befestettem vajszínű akril festékkel, majd a felső felét hasonlóan készítettem el, mint az előző tojásét. Alul azonban egyre ritkábban szúrtam bele virágokat és a közepén egy szürke szalaggal választottam el, amit ragasztópisztollyal rögzítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr413750780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása