ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Marcipános nugátos szaloncukor

2015. december 21. - sebidori91

Két bajom van a boltban vásárolható szaloncukrokkal, az egyik az, hogy a finom szaloncukor hihetetlenül drága, a másik, hogy ha finom is és elfogadható is az ára, akkor a csomagolása egyszerűen csúnya. Ki tesz a fájára lila szaloncukrot? Én biztos nem. Inkább én készítem, és olyan csomagolásba teszem, amilyenbe akarom. 

szaloncukor07.JPG

A nugátot házilag készítettem el, picit pepecs, de megéri! :)

A nugát receptjét itt találhatjátok.

Röviden: 10 dkg pörkölt mogyoró, 10 dkg étcsoki, 10 dkg porcukor, 1tk vaj--> mindent (kivéve a csokit)krémesre kell őrölni kávédarálóban, ezután felolvasztjuk a csokit, hozzáadjuk a mogyoróhoz és egy jó, gyúrható masszát kapunk.

Marcipánt is lehet házilag készíteni, de ezt könnyen be tudjátok szerezni bármelyik üzletben is. 

A két masszából hurkákat formázunk, egymásra tesszük, majd kis négyzeteket formálunk belőlük. A bevonathoz 1 tábla étcsokit olvasszunk fel és adjunk hozzá két kanál olajat (én mogyoró-olajat használtam), majd ebbe forgassuk meg az édességeket. Fél óra alatt hűs helyen megszilárdul a csoki. A csomagoláshoz arany mikronfóliát használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr878190316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása