ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Kreatív programajánló

2015. november 05. - sebidori91

Novemberben már érdemes elkezdeni készülődni a karácsonyra, hiszen ha időben elkezdjük az ötlet gyűjtést, akkor talán néhány dolgot időben letudhatunk. (dekorációk, ajándékok...) Ebben a készülődésben segítségünkre lesz néhány program is. 

November 21-22-én kerül megrendezésre a Kreatív Alkotóműhely és börze. Én először talán két éve karácsonykor voltam kint, nagyon megtetszett, mert rengeteg kézműves programom lehet részt venni (ezek előzetes regisztrációhoz  kötöttek, és valamennyi pénzösszegért vehetőek igénybe), továbbá kézműves termékek közül is válogathattok. Valójában amiért szeretek kijárni, az az alapanyag beszerzés. Nagyon jó áron szoktam venni szalagokat, terméseket stb. A rendezvény maga ingyenesen látogatható, ha lesz pár szabad órátok, szerintem mindenképpen látogassatok ki! 

Én már nagyon várom! :)

Az idei Vörösmarty Adventi karácsonyi vásár már november 13-án megnyitja a kapuit a látogatók előtt. Megmondom őszintén, az elmúlt pár évben, ha már a közelében jártam, kirázott a hideg, ugyanis hihetetlen mennyiségű embertömeget vonz ez az esemény. Nem csoda, hiszen valóban gyönyörű a tér is, az árusok portékái is, meg van a maga hangulata. Én azért ajánlom, hogy ha megtehetitek, inkább hétköznap menjetek, talán úgy nyugodtabban körbejárhatjátok az egész teret. 

Nők Lapja téli fesztivál 
november 22.
Nagyszerű csináld magad workshoppokon vehettek részt,(ékszerkészítés, lakásdíszítés, pecsétműhely stb.) illetve a program a Wamp Design vásárral lesz egybekötve, így a kézműeskedés után egy kicsit shoppingolhattok is. A belépő 900 Ft amiből 500 Ft levásárolható a Wamp vásárokon. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr58054214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása