ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Decoupage tojások

2015. március 17. - sebidori91

Millió ötlet van arra, hogyan dekoráljuk a húsvéti tojásokat, a szalvétatechnika csak egy a sok közül. Előnye, hogy nem baj ha pontatlanok vagyunk (persze csak ha egyszerű mintázatú szalvétát használunk) és nagyon különleges lesz az eredmény. 

dtojas12.JPG

Hozzávalók: 

  • papírtojás
  • szalvéta
  • decoupage ragasztó
  • zsineg
  • plusz dekoráció lehet színes gomb, papírvirág
  • ragasztópisztoly

Elkészítés: 

A szalvétát csíkokra vágom, majd a felületet vékonyan bekenem a ragsztóval. Ezután mehet rá a szalvéta is aminek az utolsó két rétegét eltávolítottam. Ha nem ragad rá rendesen, -vagy csak szeretnénk fényes felületet kapni- akkor kenjük le az egészet decoupage ragasztóval. Én arany zsineget használtam akasztónak, ezt ragasztópisztollyal rögzítettem. Dekorációnak használtam krepp papírból hajtogatott mini virágot és virág alakú gombot. 

 

 

dtojas13.JPG

 

 

A spárgával körbetekert tojásokról itt találjátok a bejegyzést.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr247273293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása