ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Karácsonyfadísz wc gurigából

2014. november 14. - sebidori91

Már rég szemeztem ezzel a virágkészítési technikával, mert csak wc guriga kell hozzá, viszont az eredmény nagyon látványos.  Picit karácsonyi formában készítettem el, (arany-piros színben) így szuper karácsonyfadísz lesz belőle, de persze bárhogy lefesthető. El tudom képzelni azt is, hogy kék-fehér legyen, és akkor olyan mint egy jégvirág :)

viragdisz09.JPG

Mire lesz szükséged: 

  • wc guriga
  • arany festék spray
  • tűzőgép
  • piros papír
  • arany szalag (akasztónak)

viragdisz05.JPG

Először egyenlő szélességű csíkokat vágtam a gurigákból (jelen esetben papírkéztőrlőnek a gurgiáját használtam)  majd az arany spray-vel lefújtam őket, hagytam kb 10 percig hogy megszáradjanak. Ezután 6-osával egymáshoz tűztem, a közepére pedig piros papírgalancsínt ragasztottam. Végül, arany szalagot használtam akasztónak. 

Még több ötletért lájkoljátok a blog facebook oldalát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr636894513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása