ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Fény az éjszakában

2014. június 11. - sebidori91

A minap jártam az egyik hobby üzletben, szerencsémre éppen leárazták a sötétben világítós festékeket. Azonnal kaptam az alkalmon és vásároltam is belőle két színt. Korábban már láttam ezzel a festékkel festett kavicsokat, befőttesüvegeket és nagyon megtetszettek, hiszen szuper hangulatot teremtenek. 

 

glow014.JPG

Én eddig műanyag gömbön, fán és textilen próbáltam ki, amin biztos nem működik az a hungarocell. Egyenlőre azt vettem észre, hogy minden felületen legalább 2x 3x újra kell festeni, hogy jól látható erős színt kapjunk. 

Sötétben, egy egyszerű fényképezőgéppel, szinte lehetetlen megörökíteni, így sajnos csak az interneten talált képpel tudom demonstrálni a várható eredményt. 

glow034.JPG

Amin meglepődtem, hogy a festéknek elég erős szaga van, az állaga sűrű, picit darabos is. (nagyon finom szemcsékre gondoljatok)

 

Táskán:

glow044.JPG

Ajánlom? Az a baj vele, hogy tényleg csak akkor látszik ha teljesen sötét van, koromsötét, ez pedig igen ritka egy kerti partyn például.  A fedésével se vagyok teljesen elégedett, mert tényleg minimum 2x 3x át kell rajta menni, így viszont eléggé gazdaságtalan. 

glow.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr426289345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása