ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

A cipősdoboz új ruhája

2013. július 04. - sebidori91

Ez is egy hirtelen jött ötlet, hirtelen el is készítettem és most meg is mutatom nektek! Azért nagyon praktikus, mert a műanyag kis ablak miatt egymásra pakolhatjátok őket, és nem szükséges egyenként megnézni, melyikbe mi van. 

ciposdoboz5.jpg

ciposdoboz1.jpg

hozzavalok11.jpg

Elkészítés: 

Fogjuk a dobozunkat és az egyik (kisebbik) oldalára rajzoljunk egy ablakot. (2.kép) Mielőtt kivágjuk az ablakot, az oldalt rajzoljuk körbe a műanyag, átlátszó fedlapunkon.(2-3.kép) (Ezt sima papír-írószer boltokban beszerezhető, az ára 100 Ft alatt van. A műanyag spirálozásnál ezt szokták fedőlapnak használni)  Végül olló, sniccer vagy kés segítségével vágjátok ki az ablakot. (4.kép)

ciposdoboz2_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A doboz alját egyszerű háztartási csomagoló papírba csomagoltam, mert strapabíró, nehezen szakad és utólag könnyen díszíthető. (6.kép) A ragasztáshoz használhatunk celluxot vagy folyékony ragasztót is, én az egyik dobozt így, a másikat úgy csináltam és jelentem, mind a két módszer jó!  A kis ablakunk belső keretét ragasztózzuk be, majd tegyük rá a korábban kivágott műanyag lapunkat.(5.kép) Pár percig érdemes lenyomva tartani, hogy később ne engedje el a ragasztás.

Végül, a doboz tetejét egy színesebb papírral csomagoltam be. (7.kép) 

ciposdoboz3_1.jpg

 

 

A zöld vékonyabb papír volt, így azt cellxszal ragasztottam, a kék viszont egy vastagabb papír volt, ezért ahhoz jobb választás a folyékony ragasztó. 

ciposdoboz4.jpg

 

 

ciposdoboz3.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr425391004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása