ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Almás-fahéjas tea

100.bejegyzés!!:)

2013. január 21. - sebidori91

A 100.bejegyzésem alkalmából alakítottam át a blogom -és a blog facebook oldalának- a külsejét, remélem tetszik Nektek!:) Ez alkalomból továbbá nyitottam egy új rovatot (facebookon, ITT) ahova 2 perc alatt elkészíthető,egyszerű D.I.Y. képeket töltök fel! (Már sokat használtam ezt a kifejezést, úgy érzem itt az ideje megmagyarázni: Do It Yourself, ami annyit tesz, csináld magad!) Az ünneplésnek nincs vége, hiszen további meglepetéseket tartogatok a számotokra! Egyelőre azonban, maradjunk, a már rég eltervezett 100. bejegyzésemnél!:) 

Régóta foglalkoztat a kérdés, hogy hogyan készíthetnék a saját ízlésemnek megfelelő teafüvet. Nézelődtem a neten itt-ott, de nem igazán találtam azt, amit valójában kerestem. Ezért, magam találtam ki, hogyan fogom elkészíteni. Azért választottam az almás-fahéjas ízesítést, mert ez a kedvenc téli teám és a hozzávalói is könnyen beszerezhetők! Nem is pocsékolom tovább az időtöket, megmutatom hogyan  készítheted el a saját ízesítésű teádat!:)

Hozzávalók:

  • tea filter (iszonyú sokat kerestem, de rátaláltam: Müller S-es méret (és a teáknál keressétek, ne a házi felszereléseknél, mert én először azt hittem, hogy a kávés szűrő mellett megtalálom. Tévedtem.) kb 350ft/80db)
  • 1 rúd fahéj
  • néhány szelet szárított alma
  • szálas fekete-tea

Elkészítés:

Vágjuk fel apró kockákra az almát és törjük apró darabokra a fahéj rudat. (1.kép) Nyissuk szét a teafiltert, tegyünk bele egy kávéskanál fekete teát (2.kép), egy nagyobb csipet almát (3.kép) és egy kisebb csipet fahéjat. (4.kép) Hajtsuk le a filter tetejét, (5.kép) majd cérnával néhány öltéssel varrjuk be. (6.kép) A végére keménypapírból kivághatunk szívecskét. Természetesen az elsőt kipróbáltuk, és tapasztalataink szerint a teafüvet jó 5 percig hagyni kell a forró vízben áztatni, mert az almának kell az idő, hogy feldagadjon és az aromáját átadja a víznek/teának. Ezzel a forró teával kelthetjük Valentin-napon a szeretteinket!:) Ennél kellemesebb ébredést nem is lehet!:) 

tea1.jpg

Ez az adag 8 db teafilter elkészítéséhez elegendő. Most mutatok pár ötletet, hogy mit rakhattok rá a madzagra, amivel áztatjátok!

  • Fiúknak: Egy parafa dugót háromfelé vágtam, és miután bevarrtam a filterek száját, a körlapocskákat is felfűztem a madzagra! 
  • Nőknek/anyukáknak: Néhány gyöngyházfényű gyöngyöt fűztem fel a végére, és egy jó nagy csomót kötöttem rá, hogy ne essenek le! ( TIPP: ha mind a 8-10 teafilterre gyöngyöt fűzöl, használat útán fel lehet őket fűzni karkötőnek!)
  • Kislányoknak: Még régebben vásároltunk egy csomagot, amiben rengeteg forma volt (virág, csillag, szív, hold, nap stb.) kemény kartonból és különböző színekből. Ezekből válogattam össze és kettő közé ragasztottam a madzag végét.

tea2.jpg

Csomagolás:

Gondoltam arra, hogy egy régi teás dobozt újra becsomagolok, de annyira vékony papírból volt, nagyon macerás lett volna.
Ezért kutakodtam itthon, és találtam egy jó kis műanyag dobozt. (ha jól emlékszem a ferrero rocher csokoládé volt benne korábban) A mérete tökéletes, még jó is, hogy átlátszik, így mindig tudjuk mennyi van benne. A tetejére nyomtattam címkét. (További LETÖLTHETŐ cinkéket találtok ITT)  Mivel ez elég egyszerű volt, még egy filcből korábban készült virágot is ragaszottam a dobozra. (leírás ITT
A másik csomagolás pedig egy egyszerű kis organza zacskó. Ez akkor jó, ha több embernek (3-4 barátnőnek, néhány munkatársnak) egyszerre szeretnél valamivel kedveskedni. Ebbe kb 3-4 tasak elfér. 

tea3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr25032916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása