ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Virág kitűző

2013. január 06. - sebidori91

Az igazság az, hogy most így karácsony után nehéz visszaállni a hétköznapi kerékvágásba. Kicsit nehezebb új bogbejegyzést írnom, mert eddig volt egy téma, amihez kapcsolódóan bármit kitalálhattam, most viszont tényleg BÁRMIről írhatnék, még is sokkal nehezebb helyzetben vagyok. Azért remélem lassan sikerül és az ötletek jönni fognak! (bár már gondolatban farsangi álarcokat gyártok, és Valentin-napra szivecskés csokikat...:))

Szóval a hétvégén nem sok kreatívkodásra volt időm, mert szombat délután az erdőbe mentünk csipkebogyót szedni, (erről bővebben holnap írok) ma pedig csak késő délután jutott eszembe valami. Ez a valami, egy virág formájú kitűző, amit filcből varrtam. Megint rosszabbra számítottam, de egész kis csini lett!:) 

Hozzávalók:

  • sötétkék filc anyag
  • sötétkék flitter
  • tű, cérna, 
  • kitűző alap
  • gomb

Elkészítési idő: kb. 1 óra (de csak mert lassan varrok..:D)

Elkészítés:

Vágjunk ki 5 ugyanakkora nagyságú körlapot az anyagból. (1.kép) Az első  szélére varrjunk fel flittereket (2.kép). A maradék négyet hajtsuk négybe a képen látható mód szerint (3.-4.kép) majd az elsőt varrjuk fel a csúcsánál a flitteres körlapra. (5.-6.kép)  Ezt ismételjük meg a maradék háromnál is. Én a szirmok csücskét és jobb szélét varrtam az alapra. A másik oldalát nem, így könnyen tudtuk őket szirom formájúra formázni a végén. 

filcvirag1.jpg

filcvirag2.jpg

A virág közepére varrhatunk flittert, vagy gombot, de nem kötelező. Esetleg pár öltéssel a szirmokat lehet egymáshoz rögzíteni, így egy kis rész sem fog látszani a közepéből. Én a virágomra egy világoskék gombot varrtam.  A hátuljára egy kisebb darab anyaggal varrjuk fel a kitűző alapot is. Készen is vagyunk! Fehér pólón, blézeren, pulcsin, mellényen nagyon jól mutat!:)

  filcvirag3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr335001854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása