ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Beszerzés

2012. május 25. - sebidori91

Ebben a bejegyzésemben összeszedtem azokat a helyeket ahol szívesen vásárolok. Számomra a legfontosabb hogy ahol vásárolok legyen választék, a termékek ár/érték arányával elégedett legyek és persze hogy az eladók is kedvesek legyenek, ha segítségre szorulok.

Az első bolt, nem is igazán egy hobby bolt, még is a legkedvesebb számomra. Ez pedig a Deák téri Képesbolt.  A kis bolt képeslapkínálata nagyon színes, van itt egyszerű, modern, hagyományos és zenélő is. A képeslapok ára 30 ft-tól kezdődik, így azt hiszem mindenki megtalálja az igényeinek megfelelőt. Vásárolhatunk még csomagoló papírokat, szalagokat, gyertyákat, színes papírokat, papír-írószereket, fali és kézi naptárakat, sőt kiegészítőket is.  A Képesbolt megtalálható a Deák téren a sarki Matchtól balra. Facebookon is megtaláljátok itt. (példaként, a minap vásároltam egy közepes méretű csajos ajándékzacskót 180 Ft-ért, és egy aranyos szülinapi képeslapot 210 ft-ért)

Természetesen én is gyakori látogatója vagyok a Kreatív hobby boltnak, ám náluk jobban kedvelem a HobbyMűvészt. Én a Savoya parki üzletükbe szoktam néha betérni. Itt mindig kapok valamilyen új ihletet, így készült el (a már korábban bemutatott) a barátnőm születésnapjára a bonbon tartó dobozka. (leírást itt találtok) Itt mindig van készlet, nagyon szép az üzlet és viszonylag olcsóbb árai is vannak. Link

Erről a méterárú boltról pontos adatokat nem tudok sajnos mondani,mert az interneten nem találtam meg.:( Annyi biztos, hogy az V.kerületben van, a Szent Isván körút és a (talán) Bihari János utca sarkán. Az eladók nagyon kedvesek, az árak nem túl vészesek. Rengetek szép gomb közül válogathatunk, rengetek anyag áll rendelkezésünkre. Van itt még szalag, gyöngy, igazából minden ami egy jó méterárú boltban megtalálható.

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr604543429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása