ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Virágözön

2012. május 10. - sebidori91

Itt a tavasz (bár a hőmérsékletet figyelembe véve, már a nyár is:)) és rengeteg virág kinyílt végre!:) Mostanában nagyon népszerű a lányok körében a virágos kitűző, hajgumi, haj csatt, gyűrű stb.Nekem is van néhány, azonban néhány helyen kicsit drágállottam az árukat, ezért úgy gondoltam csinálok néhányat!:) Hozzá is kezdtem a kereséshez a neten, hogy mit ajánlanak, hogyan csinálják. Sajnos nem jártam túl nagy sikerrel. 

Egy külföldi videóban láttam, hogy a rózsához hasonló virágot úgy készítik, hogy különböző méretű körlapokat kivágnak a kiválasztott anyagból, és annak a szélét egy gyertya segítségével kicsit megpörkölik. 

Ez még csak az első próbálkozásom, remélem minél többet csinálok, annál jobban fogom tudni a praktikákat és annál szebb lesz!

Elkészítési idő: 1óra/ virág

Hozzávalók: 

  • Bross tű : 4db/ 100ft (Gyöngyház)
  • kevés filc anyag
  • megmaradt színes, vagy virágos anyagok
  • tű, cérna
  • ragasztó
  • gyöngy
Kitűző
 
Először is kiválasztjuk a nekünk tetsző anyagot. Én most fehér piros pöttyöset választottam.:) Egy körző segítségével 9 különböző méretű kört rajzoltam az anyagra, és ezeket szépen kivágtam. 
1a.JPG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezek után, egy mécses segítségével megégettem a körök szélét. (Balesetveszélyes, mert az anyag könnyen felgyullad! Gyerekek otthon egyedül NE próbálják ki!)
 8a.JPG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezt megcsinálom mind a 9 körlappal. Majd egymásra helyezem őket. 
3a.JPG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kiválasztok néhány kisebb vagy 1 nagyobb gyöngyöt és azt a közepére felvarrom.
 
4a.JPG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ezután az aljára egy kisebb filc anyagot varrok, majd ezt hozzáerősítem a kitűzőhöz. (lehet cérnával, vagy pillanat ragasztóval is)
5a.JPG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kész is!:) Díszíthetjük vele egyszerű és egyszínű felsőinket is, vagy akár táskánkon is jól mutathat!
6a.JPG  7a.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr764501105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása