ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Mobiltok személyre szabva

2018. június 03. - sebidori91

Előző bejegyzésemben leírtam, hogyan is szoktam Aliexpresszről rendelni, most meg is mutatok valamit, amit onnan rendeltem. Ez nem más, mint az átlátszó,hajlékony mobiltok. Ha jó emlékszem 300 Ft volt egy darab, így azonnal kettőt rendeltem belőle. Ebből szinte bármit ki lehet hozni. Én elsőként kettő technikát teszteltem rajta: 

  • szalvéta technika
  • ombre festés

De ezeken kívül kipróbálhatod még a dekortapaszt, strassz ragasztást, pufi festékkel való dekorálást stb....

telefontok15.jpg

 

Szalvéta technikával készült tokhoz hozzávalók:

  • szalvéta
  • decoupage ragasztó, lakk
  • fehér akril festék
  • mini strassz kövek

Első lépésként vágj ki egy akkora darabot a szalvétából, amekkora a telefontok. Ezután kend le decoupage ragasztóval belülről a tokot majd távolítsd el a felső két fehér réteget a szalvétádról. Így egy nagyon vékony, mintás szalvétadarabod lesz. Ezt nagyon óvatosan helyezd el a tokon, addig amíg még nedves a ragasztó, és középről elindulva szépen az ujjaddal nyomkodd rá a felületre. A kamera résznél ki is lyukaszthatod, ezt a végén körömvágó ollóval kell eltávolítani.

Egy újabb réteg ragasztó következik, óvatosan kend fel, hogy a szalvéta ne szakadjon el. Ha ez is megszáradt, jöhet a fehér akril festék. Ettől lesz igazán látható a szalvéta mintája. 

A legvégén, kívülről dekorálhatod mini strassz kövekkel. Én ezt egy fogpiszkáló és hobbyragasztó segítségével rögzítettem.

Ombre tok:

  • két színű akril festék (én rózsaszínt és fehéret használtam)
  • szivacs
  • flitter, glitter, csillámpor
  • hobby ragasztó

Szerettem volna egy igazán nyári, csajos tokot készíteni, így esett a választásom a csillámporra. Kend be a telefontokod (belülről) hobby ragasztóval (ez átlátszóra fog száradni) és szórd be csillámmal/glitterrel. Ha ez megszáradt, akkor tegyél egy kis tálba a két színből és szivacs segítségével vidd fel a tokra. Én a fehérrel kezdtem  a tok egyik sarkából és nyomkodós mozdulatokkal festettebb egyre lejjebb egyre ritkább intenzitással. Gyorsan kell a másik szint is felvinni, hogy az első ne száradjon meg, így tud a két szín összeolvadni. Folytattam a korábban lefestett fehéret immár rózsaszín szivaccsal középen úgy, hogy keveredjenek a színek. A tok másik végén pedig nem sajnáltam a rózsaszínt. Száradás után már használható is! 

Az akril festék száradás után vízzel nm oldódik, ezért szuperül lehet vele dolgozni, és mivel a tok belső felét festjük, ezért nem is fog kopni. 

 

Érdemes néhány átlátszó szilikon tokra beruházni aliexpresszen, mert nagyon olcsó és tényleg, szinte bárhogyan dekorálható.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr6213954422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása