ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Húsvéti nyuszizsák

2018. március 18. - sebidori91

A mai napon rengeteg húsvéti dekorációs ötletet láthattatok a facebook oldalamon, mind zsákvászon felhasználásával készült. A nap végére egy saját alkotást hoztam, egy gyorsan elkészíthető húsvéti nyuszizsákot. Könnyen elkészíthető varrás nélkül az eredmény pedig egy kedves nyuszis tároló, amelyben bőven elférnek majd a csokitojások. 

burlapnyuszi6.jpg

Hozzávalók:

  • zsákvászon
  • ragasztópisztoly
  • fekete és rózsaszín akril festék
  • ecset, olló
  • szalag a masnihoz

Elkészítés:

A zsákvászon anyagot félbe hajtottam és egy (kocka) nyuszi fej alakot vágtam ki belőle. A fül résznél 24cm magas, középen pedig 12 cm magas az egész pedig 16 cm széles .

burlapnyuszi2.jpg

Ragasztópiszollyal a két szélét összeragasztottam. Ezután megfestettem az arcát. Ehhez fekete és rózsaszín akrilfestéket használtam. Az anyag közé újságpapírt raktam, így nem ragadt össze, illetve nem kent össze feleslegesen semmit a festék. 

burlapnyuszi3.jpg

burlapnyuszi4.jpg

A szalagból kis masnit készítettem, ezt is ragasztópisztollyal lehet rögzíteni a nyuszi füléhez. Önmagában ez a zsákocska nem áll meg, de vázának, ablaknak, pohárnak támasztva már igen. Én már meg is töltöttem apró csoki tojásokkal. Csak el ne fogyjanak húsvétig! :)

burlapnyuszi5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr10013750690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása