ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Dekortapasz tárolás

2017. november 27. - sebidori91

Néhány dekortapaszos poszton már túl vagyok, ezért most úgy gondoltam, megmutatom, hogyan tárolom ezt a rengeteg, mintás ragasztót. Korábban csak bedobáltam őket egy zacskóba, de sose tudtam, hogy milyen van, milyen nincs. Ezzel a tárolóval könnyen átlátom, milyen színek vannak már meg. Nem lesz másra szükséged csak egy kidobandó frissentartó fólia dobozára.

tapasz4.jpg

Öntapadós fóliával ragasztottam körbe a dobozt, de akár sima csomagolópapírral is becsomagolhatjátok, vagy fessétek le akril festékkel. Tökéletes méretű, pont elférnek benne a tapaszok, könnyen kivehetőek, visszarakhatóak.

tapasz5.jpg

tapasz6.jpg

 

+1 ötlet:

washi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr1713399315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása