ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Átlátszó sk címke

2016. október 02. - sebidori91

 Rengeteg videót találtam arról, hogyan készíthetünk otthon, egyszerűen átlátszó címkét. Nagyon tetszett, ezért úgy gondoltam kipróbálom. Az eredménnyel nem vagyok maximálisan megelégedve, de lehet, hogy a nyomtató nem volt megfelelő. 

matrica06.jpg

Hozzávalók:

  • nyomtatott feliratok (én tintasugaras nyomtatót használtam
  • széles csomagolóragasztó
  • egy tál víz

Szóval ki kellett nyomtatni a feliratokat, majd leragasztani az átlátszó széles csomagolóragasztóval. Ezután egy éles valamivel -pl. kanál éle- átmenni a leragasztott szövegen, hogy ráragadjon a ragasztóra. A feliratokat ezután kivágtam, és egy percre egy tál vízbe raktam, majd lekapargattam a papírt. Így készült el a címke. Ezt fel lehet ragasztani bármire. Ez sikerült is, bár a feliratok elég halványak lettek. 

Ti esetleg már kipróbáltátok ezt? Jobban sikerült? Valamit máshogy csináltatok?

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr5911761185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása