ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Nászajándék kreatívan

2016. augusztus 01. - sebidori91

A ballagások és esküvők idején mindig nagy fejtőrést okoz, hogy hogyan lehetne az ajándékot (pénzt) kreatívan becsomagolni. A pinteresten találtam néhány ötletet, de egyik sem volt az igazi. Végül az egyik ötlettől kiindulva készítettem el ezt a kis csomagolást. Eredetileg héliumos lufikba volt töltve a pénz, ám ezt több szempontból elvetettem. Egyrészt, bármi történhet és a lufi elrepül, az nem volna túl jó senkinek sem. A másik problémával az üzletben szembesültem, amikor közölték, hogy a lufikat zselésítő anyaggal kell belülről bevonni és ha pénzt rakunk bele, akkor ezt nem lehet beletenni, így a lufi élettartama néhány óra. Ezt sem akartam megkockáztatni, így maradtam a sima, gyalogos lufinál. 

lufiaji03.jpg

Mire lesz szükségünk?

  • nagy doboz
  • 15-20 lufi
  • pénz
  • szalag
  • selyempapír

Hogyan készült?

A dobozt a Pepco üzletében vettem, 2 darabot mindössze 1000 Ft-ért, ám ezt még be kellett vonnom csomagolópapírral. Belülre került a selyempapír, majd a papírpénzeket felsodortam és beletettem a lufiba. Végül különböző méretűre fújtam őket. A dobozt selyemszalaggal kötöttem össze, és hogy még is legyen egy kis héliumos lufi, a szalagra kötöttem belőle kettőt. 

 

Az esküvőn mindenkit nagyon izgatott, hogy vajon mi lehet  a dobozban és a pár is nagyon meglepődött hogy ekkora dobozt kaptak. A lufikat egyenként fogpiszkálóval lyukasztották ki, és mindegyik pukkasztás után kellemes meglepetésben volt részük.  :)

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr618928342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása