ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Újrahasznosítás: dobozok

2016. január 21. - sebidori91

Ismerős a gondolat, amikor veszel/kapsz valamit és a csomagolása egy tök jó doboz és nem dobod ki csak azért, mert hátha jó lesz még valamire? Na ezzel én is pont így vagyok...csak gyűlnek-gyűlnek. Nem dobom ki őket, mert igazán úgy gondolom, hogy egyszer még jó lesz valamire. No de mikor? Karácsony előtt mondjuk ajándékot lehet bele csomagolni, most pedig, fel lehet kicsit dobni a külsejét és tárolóként használni! 

Mivel tedd tartóssá, egyben esztétikusabbá? Öntapadós fóliával. Ezeket itt meg tudod vásárolni. Én nagyon szeretem,szerintem nagyon praktikus dolog. Használtam már mappa dekorálásra, készítettem belőle üzenő táblát, illetve poháralátétet is. 

dobozf02.JPG

dobozf01.JPG

A dobozt becsomagoltam a fóliával, belülre színes mintás papírt ragasztottam, az oldalára egyszínű kemény kartonokat. Most már jól is néz ki, ezért kikerülhetett a polcra! Rengeteg kis táskám van, amiket nyáron szoktam leginkább használni, most ezeknek a rendszerezésére használtam fel ezt a magas falú dobozkát. 

Ne vásárolj méregdrága tárolókat, készítsd el magad! Így nem csak a pénztárcádat kíméled, de tettél valamit a földünkért is, hiszen újrahasznosítottál egy kidobandó dolgot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr478300668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása