ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Újrahasznosítás: PET palack

2016. január 20. - sebidori91

Nálunk sajnos ihatatlan a csapvíz, így egy hét alatt rengeteg PET palack gyűlik össze.. Gyakran elgondolkozom azon, hogyan lehetne még is egy-egy darabot újra felhasználni itthon. Nézelődtem, keresgéltem, míg nem rátaláltam erre a szuper, cuki ötletre az interneten! 

Mit készíthetsz két PET palack aljából? Hát pingvineket!! :) Lehet simán dekoráció, de ha 5-6 darabot készítünk belőle, akkor kugli figuraként is megállja a helyét! 

Hogyan készül? 

Nagyon egyszerű, két PET palack alját levágjuk, egy kis gyömöszöléssel az egyiket a másikba rakjuk. Most ezt így rögzíthetjük ragasztóval is, ezáltal biztosan nem jön szét a kettő és nem okoz balesetet sem. Szükségünk  lesz fekete, fehér, és színes akril festékekre. Én először az arcát festettem meg, majd a sapkáját végül a maradék területeket feketével festtettem le. Egyelőre egy anyukám és egy kisfiúm van, de lesz még apuka és két nagyobb gyerkőc! :)

Egy közepes méretű labdával könnyen játszatunk vele bowlingot ami nagyon jó, fejlesztő hatású játék! (szem-kéz koordináció, nagymotoros mozgások fejlesztésére alkalmas, célzás gyakorlása, gurítás intenzitása, koncentráció stb...)

pingvin.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr558298132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása