ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Dekoratív lekvárok

2015. augusztus 09. - sebidori91

Idén volt szerencsém eltenni málnát, szedret és áfonyát dzsem formájában. Itthon talált, régi befőttes üvegeket használtam, amik se nem túl szépek, se nem túl egységesek, ezért úgy gondoltam, kidekorálom őket egy picit. Így már ajándéknak is kitűnően megfelelnek! (és ki ne örülne egy házi készítésű, diétás dzsemnek?!) ;)

 

szederdzsem.jpg

Kerestem egy szép anyagot, a mintát elhelyeztem a kupakokon, majd körbevágtam nagyjából 2-2,5 cm szélet hagyva. Szalaggal és rózsaszín zsinórral kötöttem körbe. Szerintem sokkal pofásabbak lettek és nem is került semmibe az egész! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr957692260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása