ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

A mi adventi koszorú(i)nk

2014. december 07. - sebidori91

Idén is kettő készült, egy hagyományosabb (lila-rózsaszín) és egy modernebb, ami nem is koszorú, hanem egy kör tál amin van 4 gyertyatartó, mindjárt meglátjátok! :)

Az elsőhöz először tuja ágakat gyújtöttem, mert az nem szúrja össze a kezemet, viszont ugyanolyan szép zöld. Ezeket felraktam a koszorúra és gyöngyfűző vékony dróttal körbetekertem, és megkötöttem a két végét. Erre jöttek a gyertyatartó tüskék és a fehér bogyók. Közben a sütőben citromot szárítottam. A citromot, fahéjat és fehér bogyókat ragasztópisztollyal rögzítettem a koszorún. Végül lila masnit raktam rá. 

koszoru07.JPG

koszoru08.JPG

Ezt a másik koszorúalapot még tavaly vettük, de nagyon szeretjük, mert a zöldeket könnyen lehet benne cserélni, így karácsonykor is friss fenyőág lesz benne. Itt csak egyszerűen középrehelyeztük a zöldeket, tettünk rá fahéjat, piros bogyós termést (műanyag) és néhány apró karácsonyfadíszt. A gyertyák köré pedig néhány szem műhó került. 

koszorum05.JPG

koszorum07.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr576963819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása