ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

Üzenőfal (vagy tábla?)

2014. október 30. - sebidori91

Az egész úgy kezdődött, hogy betértem egy festékboltba és szuper dolgokat találtam. Először is vettem akril sprayt, másodsorban pedig végre találtam öntapadós papírokat, ráadásul nem is akármilyet, tábla-fóliát. Vettem is belőle, bár még elképzelésem sem volt, mire fogom használni. Aztán bementem egy hobby boltba, ott pedig megláttam ezt a szép formájú táblát és máris lelki szemeim előtt láttam az eredményt. 

üzitabla11.JPG

Mire is volt szükségem?:

  • préselt fa tábla (990 ft)
  • tábla fólia (festékboltban 1 m kb 1500 ft és 5 cm-ként lehet venni, én 15 cm-t vettem és még maradt is belőle)
  • szalag
  • szalvéta
  • decoupage ragasztó
  • fehér festék
  • kétoldalú ragasztó

Lépésről lépésre: 

Alapként lefestettem az egész táblát fehérre, megvártam amíg megszárad, majd szalvétából kivágtam a megfelelő formákat és a decoupage ragasztóval felraktam a szélekre. A tábla fóliából kivágtam egy 26*14 cm-es téglalapot és felragasztottam középre. Végül szalagot tettem a táblafólia köré és egy masnit a bal alsó sarokba. Erre a kétoldalú ragasztómat használtam, amelynek a ragasztós része átlátszó, így nem baj, ha valahol kilátszik.

Miért jó a tábla fólia? 

Mert hihetetlen könnyű kezelni, nem kell pepecselni a festéssel, nem kell várni a száradásra. Bármilyen formára kivághatjátok és bármilyen felületre felragaszthatjátok. És hogy valóban lehet rá írni krétával és azt könnyű letakarítani, azt a következő videó bizonyítja: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr576845209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása