ötletek a hétköznapokra

Be Creative!

Be Creative!

PókIca

2014. október 27. - sebidori91

Tökfaragós bejegyzés már készült tavaly, ezt semmiképpen nem akartam tovább ragozni, viszont Halloween-i dekoráció nem készülhet tök nélkül. Mi legyen, ha nem faragjuk? Hát csak fessük ki! Így készült el PókIca, aki egyáltalán nem félelmetes, viszont nagyon cuki kis dekoráció. 

 

pok12_2.JPG

Lássuk, mire lesz szükségetek: 

  • egy kisebb tök
  • fekete akrilfesték (spary, festékboltba vegyétek, ott 800 Ft, Hobby boltokban 1000 Ft alatt nincs)
  • fekete szívószál
  • fehér papír (szem, száj)

 

Lépésről, lépésre:

Először is készüljünk elő; egy nagyobb területet terítsünk le újságpapírral, majd húzzunk kesztyűt. (mint a hajfestéskor) Tegyük középre a tököt és 20-25 cm távolságról fújjuk le. Ha megszáradt mehet rá még egy réteg, így lesz szép fényes. Ha lehetőségünk van rá, akkor ezt egy huzatos helyen tegyük (garázs), ahonnan a szagok gyorsan távoznak, vagy akár a kertbe, ha nincsen háziállatunk, mert rájuk veszélyes lehet ez az anyag. Szóval kész a tök, most ollóval fúrjunk lyukat az oldalába. Én minden oldalra 3-3-at fúrtam, levágtam 5 cm-t a szívószálakból és beszúrtam a tökbe őket. Végül fehér papírból vágtam ki szemet, szájat és ráragasztottam. (ezt lehet öntapadós papírból is) Persze, ha ti haragos, félelmetes pókot szeretnétek, akkor a szemét-száját eszerint rajzoljátok meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://becreative.blog.hu/api/trackback/id/tr236838915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása